Sorpresa per l'atac públic del PSC al document de CiU per aspectes "de forma".
Dilluns, 10 de novembre de 2008 10:49

En relació a la nota de premsa del PSC criticant  el fet que en el programa de govern proposat per CiU, de prop de setanta planes, hi hagi 4 o 5 paràgrafs adaptats del Pla de Participació de l’Hospitalet de Llobregat, hem de manifestar el següent:

 

La sorpresa per la crítica realitzada, ja que  podem comprovar contínuament en el Ple de l’Ajuntament que s’acorden propostes presentades pel PSC i altres partits que literalment venen redactades per altres entitats, organismes o partits no vilafranquins, i que algunes són còpies de propostes presentades en altres ajuntaments.

 

És lamentable que haver adaptat una part del programa de participació de l’Hospitalet, això es critiqui per què aquesta és una ciutat socialista. Nosaltres hem de proposar el millor per Vilafranca i, si creiem que dels plans de participació ciutadana que s’han fet, els millors han estat fets per una ciutat socialista, doncs els adaptem sense que hi hagi cap problema.

 

En quant a la crítica del per què ho hem adaptat d’una ciutat de l’àmbit metropolità, ens preguntem què té a veure un pla de participació amb el fet que una ciutat sigui metropolitana o no? Barrejar la participació ciutadana amb la planificació territorial o urbanística és buscar la crítica per la crítica i, si un pla de participació és bo, tan fa que sigui de l’Hospitalet, Vic, París o Bombai.

 

Per últim, senyalar que ningú parla de les propostes del document de govern que varem presentar si no que alguns es fiquen en aspectes de forma i no de fons. Això ens fa pensar que anem pel bon camí en la consecució d’un canvi a Vilafranca.

Ocurrències: 300
Comentaris (20)Add Comment
Ficada de pota
escrit per Montse, 10/11/2008
Home, les formes també s'han de cuidar. Evidentment, no és cap crim copiar un document. Però fer-ho sense fer-ne cap referència, què voleu que us digui, és lleig. No costava res posar que en el tema de participació ciutadana s'havien examinat diferents models i que el d'Hospitalet us semblava el millor, i després adaptar-lo una mica més a la realitat de Vilafranca, i no copiar-lo literalment.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -3
Vosaltres també
escrit per Salva, 10/11/2008
CiU també està cansada de portar mocions-circular al ple municipal. Ho feu tots els partits. Sense anar més lluny, el ple passat amb la moció sobre l'incompliment de l'estatut pel que fa al finançament de Catalunya. Per tant, no us excuseu amb això.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +2
D'acord, però...
escrit per Jordi, 10/11/2008
D'acord, s'ha copiat una cosa dels de l'Hospitalet, però què els hi sembla el pla de l'Hospitalet. Els agrada o no? Suposo que no el critiquen perquè és la ciutat del Montilla?
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +0
Socialista i metropolitana
escrit per Pep, 10/11/2008
El que passa és que per a CiU posar en un programa de govern que et bases en un document d'un ajuntament socialista i republicà no queda gaire bé. És més fàcil copiar i resar que ningú no ho descobreixi. Però ja se sap, s'enxampa més aviat un mentider que un coix.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -2
Tens raò
escrit per Jordi, 10/11/2008
Salva, tens raó, però llegint la notícia ja diu que ho fan tots els partits, el que no s'entén és que això sigui criticable només quan ho fa CiU, quan també ho fa tothom. Segurament l'error era no posar les fonts, però recordem que és un document de treball on l'important és el fons, no les formes.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +2
Una mica de geografia
escrit per Mont, 10/11/2008
Home, Jordi, ja sé que el teu fort no deu ser l'Àrea Metroplitana però has de saber que l'Hospitalet és la ciutat del Corbacho (bé ex-ciutat, perquè ja no n'és l'alcalde). La ciutat del Montilla és Cornellà (també ex-ciutat perquè per raons òbvies tampoc n'és l'alcalde). Estàs al cas, ara?
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +0
Tots no
escrit per Salva, 10/11/2008
Jordi, la notícia diu "propostes presentades pel PSC i d'altres que literalment venen redactades per altres entitats, organismes o partits no vilafranquins". No diu res de TOTS els partits. Ha de quedar clar que CIU també ho fa.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +0
Val, val
escrit per Jordi, 10/11/2008
D'acord, tots ho fan.
I si és el Corbacho o el Montilla, tant se val, són dirigents importants del partit tots dos, a això em referia.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +1
Tot son excuses !!
escrit per Carles, 11/11/2008
Mireu, el problema no es la copia dels paragrafs que han fet, crec que els altres partits inclosos ( PSC,CUP...) han copiat alguna mocio, text... El que preocupa al PSC es que els hi presentin la mocio de censura (aixo si que preocupa).I la millor i unica eina que tenen el PSC es atacar.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +5
No son excuses, son mancances
escrit per Mia, 11/11/2008
No son excuses, son mancances, és ineptitut per fer un programa propi, i amb l'ansietat de manar se'ls ha oblidat la coherència; l'han manllevat a l'Hospitalet, ciutat socialista (per majoria absoluta) i metropolitana. El problema és que ho han amagat perquè sinò el discurs antimetropolità se'n en va en orris.
Ja m'agradaria que hi hagués un relleu solvent, però amb aquest equip em temo que seria pitjor que una pedregada al setembre.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -1
Pobret Mia, quina pena
escrit per Ton, 12/11/2008
Pobret Mia, mira, els del PSC no teniu res més a fer? És que no treballeu? Ahhh, que la vostre feina és insultar i desqualificar sense justificació a CiU? Doncs quin malbaratament de vots. Així arregleu els problemes? Tant poc intel·ligents sou els del PSC que no sabeu distingir que un programa de participació ciutadana no té res a veure amb ser antimetropolità? Quina pèrdua de temps...feu pena.
Ah! I el programa té 68 pàgines i no 2 paràgrafs. O es que també no sabeu comptar els del PSC?
Visca la Vegueria Penedès!
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +3
si, si, són mancances (1)
escrit per Mia, 13/11/2008
Ton, no cal que em perdonis la vida, que per això ja hi ha Déu. Reitero la vostra insolvència, no teniu capacitat ni per pensar ni per elaborar un programa de participació ciutadana. A més se us nota que ho feu a contracor i per imperatiu de les CUP. Des de quan Vilafranca és com Hospitalet? Els programes s’han d’aplicar a les ciutats i afecten als seus habitants (o no ho pensàveu fer així?), per tant s’han d’adaptar a les realitats de cada lloc.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -2
Si, si, són mancances (2)
escrit per Mia, 13/11/2008
Això vol dir que no heu entès ni el que heu copiat. Per a la vostra informació Hospitalet es la segona ciutat de Catalunya en població (igual que Vilafranca?), te un índex de població immigrant del vint per cent (igual que Vilafranca?). Es una ciutat dormitori i altament industrialitzada (igual que Vilafranca?).
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -2
Si, si, són mancances (3)
escrit per Mia, 13/11/2008
La població tampoc te un sentiment de formar part d’una ciutat amb història, d’una ciutat que ve de lluny i que els sentiments territorials els té molt diluïts, just el contrari de Vilafranca. Per tant el model, tot i poder servir de referent no es pot copiar mai. Primer per ètica, segon perquè no es aplicable un mateix model en realitats diferents, i tercer perquè al fer-ho demostreu no saber de que s’està parlant.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -2
Si, si són mancances (últim)
escrit per Mia, 13/11/2008
Si tothom que pensa diferent, segons tu és del PSC, és que a més, tens un problema que t’impedeix discriminar els discursos.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -2
No cal ser ceg per no veure-hi
escrit per Ton, 13/11/2008
Ja veig Mia, que t'has delatat tot solet. Ja se que ets del PSC. El que em sorprèn més és que continuis capficat amb la idea que CiU ha reaprofitat una altre idea ja utilitzada i que només ocupa uns paràgrafs. Ni t'has llegit la resta del document. Com t'atreveixes a jutjar tot un document només per uns paràgrafs...i mal jutjat. El que està clar és alguns dels teus, han vist el document i els hi ha agafat por, sinó no entenc aquest obstinació per un atac estúpid i sense sentit.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -1
Uns paràgrafs?
escrit per Coherència, 13/11/2008
Ton, potser ets tu que no t'has llegit detingudament el document...No parlem d'uns paràgraf, sinó de 8 pàgines senceres!!!
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -2
Els senyos del PSC: Coherencia i Mia
escrit per Ton, 14/11/2008
Jajajaja, ai. Ho sento, de veritat, però és que feu pena. No val la pena perdre més el temps amb vosaltres. Només veieu el que voleu i és per por a perdre el poder, només per por de perdre el poder. Mai us ha interessat Vilafranca sinó parlaríeu del que diu el document enlloc d'obstinar-se en dir si s'ha copiat, sinó s'ha copiat...Que no home, que no! Plegueu d'una vegada que Vilafranca està cansada de vosaltres.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +2
Aterra, que vius en un núbol
escrit per Mia, 14/11/2008
Ton, mira si tenim raó el/la coherència i jo, que fins i tot una persona gens sospitosa de ser d'esquerres, el Jaume Claramunt, expressa el mateix al "ja no ens alimenten molles" del 3 de vuit d'avui.
Apa, llegeix una mica i potser acabaràs per "pillar" algún concepte.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: -1
Per a la Mia
escrit per Maria, 19/12/2008
Mia... Vilafranca sí té un 20% de població nouvinguda... com la resta del país i no diguis immigrants que el teu partit no ho veu amb bons ulls.
ho trobes despectiu?
no t'ha agradat?
t'ha agradat?
Vots: +0

Escriu un comentari

busy